Jump to content
Create New...

Pasiulymas del-TOP


SticK

Rekomenduojami pranešimai

Tai va noreciau pasiulyti toki dalyka del TF2 top (high-scores). Pastebejau ,kad tope auksciau yra tie zaidejai kurie turi daugiausiai nuzudymu (kills). Kitaip tariant zaidejai kurie daugiausiai zaidzia, nebutinai gerai. Pvz, zaidejas su 1000 kills ir 200 deaths yra zemiau negu zaidejas su 1200 kills ir 1000 deaths. Manau ,kad butu geriau ,kad butu top butu skaiciuojamas pagal K/D+ pliusa (kiek tu turi kills pliuse, kaip cs). Manau, kad taip maziau zaidziantys zaidejai turetu daugiau galimybiu. Ka jus manot?

Link to comment
Pasidalinti ant kitų socialinių tinklų

J?s ži?riu neapgalvojot kitos situacijos , o kas b?tu jai žaid?jas ateina ? server? pirm? kart? ir jo rezultatas 8-0 td. jis išeina iš serverio . Jo k.d. gaunasi 8.0 ir jis iškart but? 1 vietoj j?s to norit ? Manau jau geriau taip kaip yra nebent rank gal?t? skai?iuotis pagal point

Link to comment
Pasidalinti ant kitų socialinių tinklų

[quote author=Amberiukas link=topic=21.msg100#msg100 date=1333733848]
J?s ži?riu neapgalvojot kitos situacijos , o kas b?tu jai žaid?jas ateina ? server? pirm? kart? ir jo rezultatas 8-0 td. jis išeina iš serverio . Jo k.d. gaunasi 8.0 ir jis iškart but? 1 vietoj j?s to norit ? Manau jau geriau taip kaip yra nebent rank gal?t? skai?iuotis pagal point
[/quote]Tu bent galvoji ka tu parasei? As sakiau pagal kill death ratio pliusa ,o ne apie pati kill death ratio... Pvz 1000 kills, 500 deaths -tai zmogus butu 500 kills pliuse. Tope auksciausiai butu zmogus turintis pliuse daugiausiai kills . Tu biski nesuprates likai. Aisku ,kad butu nesamone jei butu pagal K/D/R.

Link to comment
Pasidalinti ant kitų socialinių tinklų

  • Administratorius

Na,truputi paaiskinsiu reitingo skaiciavimo sistema.
Su hlxstatsX programa topus galima skaiciuoti dviem variantais t.y.
1.Pagal nuzudymu skaiciu(kills),kuris naudojamas dabar. 
2.Pagal zaidejo igudzius(skill)
Su pirmu variantu viskas aisku,kuo daugiau nuzudymu,tuo aukstesneje pozicijoje ir esi.Visai kita istorija butu ,jei skaiciuotume pagal zaidejo igudzius pvz.:
Maksimalus gaunamu tasku skaicius uz nuzudyma butu 25,minimalus 2. Yra netgi toks dalykas, kad norint jog labai geras zaidejas islaikytu savo pozicija turi surinkti tasku santykiu 2:1 pries maziau patyrusius zaidejus(cia toks gana extremalus budas). Taip pat imanomi dar penki viso sito sakiciavimo variantai:
a) Auka praranda visus taskus,kuriuos gauna zudikas
b) Auka praranda 3/4 tasku,kuriuos gauna zudikas
c) Auka praranda 1/2 tasku,kuriuos gauna zudikas
d) Auka praranda 1/4 tasku,kuriuos gauna zudikas
e) Auka isvis nepraranda jokiu tasku
Taciau taskai skiriami/atimami ne tik uz nuzudimus,bet ir uz ivairius zaidimo metu padarytus veiksmus pvz.:CS:S nuzudymas suviu i galva,isminuota bomba gauni +tasku,nuzudai ikaita -tasku .TF2 uzgesini deganti zaideja gauni +tasku,isardai koki teleporteri -tasku. Ir taip toliau........
Taigi variantai tokie. Ka manote???

Link to comment
Pasidalinti ant kitų socialinių tinklų

  • Administratorius

Manau,kad galima butu nuo ateinancios savaites pradeti skaiciuoti rank'a pagal zaidejo igudzius(skill),butu idomu kaip viskas pasikeistu.Tik reik pamastyt kuris is auksciau mano pateiktu variantu (a,b,c,d,e) butu optimaliausias. :-\

Link to comment
Pasidalinti ant kitų socialinių tinklų

[quote author=MaSk link=topic=21.msg133#msg133 date=1333809037]
Manau,kad galima butu nuo ateinancios savaites pradeti skaiciuoti rank'a pagal zaidejo igudzius(skill),butu idomu kaip viskas pasikeistu.Tik reik pamastyt kuris is auksciau mano pateiktu variantu (a,b,c,d,e) butu optimaliausias. :-\
[/quote]

Mano manymu --D.

Link to comment
Pasidalinti ant kitų socialinių tinklų

[quote author=MaSk link=topic=21.msg105#msg105 date=1333749360]
Na,truputi paaiskinsiu reitingo skaiciavimo sistema.
Su hlxstatsX programa topus galima skaiciuoti dviem variantais t.y.
1.Pagal nuzudymu skaiciu(kills),kuris naudojamas dabar. 
2.Pagal zaidejo igudzius(skill)
Su pirmu variantu viskas aisku,kuo daugiau nuzudymu,tuo aukstesneje pozicijoje ir esi.Visai kita istorija butu ,jei skaiciuotume pagal zaidejo igudzius pvz.:
Maksimalus gaunamu tasku skaicius uz nuzudyma butu 25,minimalus 2. Yra netgi toks dalykas, kad norint jog labai geras zaidejas islaikytu savo pozicija turi surinkti tasku santykiu 2:1 pries maziau patyrusius zaidejus(cia toks gana extremalus budas). Taip pat imanomi dar penki viso sito sakiciavimo variantai:
a) Auka praranda visus taskus,kuriuos gauna zudikas
b) Auka praranda 3/4 tasku,kuriuos gauna zudikas
c) Auka praranda 1/2 tasku,kuriuos gauna zudikas
d) Auka praranda 1/4 tasku,kuriuos gauna zudikas
e) Auka isvis nepraranda jokiu tasku
Taciau taskai skiriami/atimami ne tik uz nuzudimus,bet ir uz ivairius zaidimo metu padarytus veiksmus pvz.:CS:S nuzudymas suviu i galva,isminuota bomba gauni +tasku,nuzudai ikaita -tasku .TF2 uzgesini deganti zaideja gauni +tasku,isardai koki teleporteri -tasku. Ir taip toliau........
Taigi variantai tokie. Ka manote???
[/quote]

a) Auka praranda visus taskus,kuriuos gauna zudikas

Sitas manau geriausiai tinka, beja jeigu pvz 2vt. zaidejas nuzudo 1vt. tai tada jis gauna nedaug tasku kokius 2-5? o jeigu zaidejas is paskutines vietos nuzudo 1vt. zaidej? tai tada gauna 25taskus?

Link to comment
Pasidalinti ant kitų socialinių tinklų

[quote author=SticK link=topic=21.msg147#msg147 date=1333959957]
Tas ,kad ne i tema rasai.
O del tu variantu tai man C. labiausiai tinka.
[/quote]

Kiti variantai išskyrus A man atrodo nelabai, kaip dabar vienas gauna 10tašku o kitas praranda 5? tai 5taškai ateina kažkaip iš oro, jei jau buvau neatsargus, tai ir praradai savo taškus ir kitas juos gavo. Mano nuomone taip geriausiai b?t?.

p.s. Sorry už double post, bet nenor?jau labai išsipl?sti.

Link to comment
Pasidalinti ant kitų socialinių tinklų

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
×
×
  • Create New...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search